本文へ移動
サポートシェアリングソリューション
OKWAVE Plus

このQ&Aは役に立ちましたか?

締切済み
※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:Toner error)

Toner error

2023/10/15 16:22

このQ&Aのポイント
  • My toner ended, but even after trying a new one, I keep getting an error. I also tried a new drum unit, but it didn't work. I don't know what's causing the problem.
  • I'm facing an error with my Brother printer. Despite replacing my toner and drum unit, the error persists. I've tried multiple times to fix it without success.
  • Having an issue with my Brother printer. Replaced the toner and drum unit, but still getting an error. Tried various troubleshooting steps, but none have resolved the issue.
※ 以下は、質問の原文です

Toner error

2022/03/16 00:46

■製品名を記入してください。
【      HL-l2375DW  】

■どのようなことでお困りでしょうか?
 相談したいこと、トラブルに至った経緯、試したこと、エラーなどを教えてください。
【  my toner ended. But I try new one but it still error. I have try new drum unit but not work. I don’t know what happen and try several time.                       】

■お使いの環境について教えてください。
・パソコンもしくはスマートフォンのOSは何ですか?
(例)Windows10/8.1/7・MacOS・iOS・Android
【     Mac OS   】

・どのように接続されていますか?
(例)有線LAN・無線LAN・USBケーブル・bluetooth
【      wlan  】

・関連するソフト・アプリがあれば教えてください。
【        】

・電話回線の種類は何ですか?
(例)アナログ回線・ISND回線・ひかり回線・IP電話
【        】

※OKWAVEより補足:「ブラザー製品」についての質問です。

回答 (1件中 1~1件目)

2022/03/16 07:51
回答No.1

1. Please pull out the waste toner box that has been set in the main unit once.
2. Re-insert the waste toner box, and then pull the waste toner box firmly to the right side of the machine while it is still in place.
3. Load the toner and drum, and close the front cover.

Please try the above instructions.

このQ&Aは役に立ちましたか?

この質問は投稿から一年以上経過しています。
解決しない場合、新しい質問の投稿をおすすめします。

質問する

お礼をおくりました

さらに、この回答をベストアンサーに選びますか?

ベストアンサーを選ぶと質問が締切られます。
なおベストアンサーを選びなおすことはできません。